پرداخت امن زرین پال با استفاده از درگاه امن شاپرک
نماد اعتماد الکترونیک دارای مجوز از مراجع قانونی
تحویل آنی محصول دریافت آنی لینک دانلود
پشتیبانی 24 ساعته همواره پشتیبان شما هستیم

لیبل وضعیت موجودی محصولات دوربری شده مناسب برای اعلام وضعیت موجودی و تخفیف و … محصولات در شبکه های اجتماعی با امکان ویرایش در فتوشاپ و موبایل

این محصول شامل ۱۳ فایل می باشد.

نمونه استفاده از لیبیل موجودی محصولات
نمونه استفاده از لیبیل موجودی محصولات
  • این محصول در ۲ فرمت PSD مناسب برای ویرایش در فتوشاپ و PNG مناسب برای ویرایش در نرم افزار های موبایل به صورت دوربری شده عرضه می گردد.
  • این طرح با بالاترین کیفیت المان ها طراحی گردیده و بهینه شده برای استفاده بر روی عکس محصولات و… در شبکه های اجتماعی می باشد.
  • شما می توانید به سادگی رنگ این طرح را در فتوشاپ و موبایل تغییر دهید و به عنوان مهر فروخته شد ، موجود شد ، تخفیف ویژه و… استفاده نمایید و همچنین در بسته فشرده این محصول طرح هایی در رنگ های مختلف ( برای مشاهده رنگ ها به عکس پیشنمایش دوم این محصول مراجعه نمایید. ) برای راحتی کار در موبایل به عنوان نمونه به صوزت دور بری شده برای شما قرار داده شده است.
  • شما می توانید با دریافت واترمارک وضعیت موجودی محصولات از سایت TarhPro به سادگی آن را در فتوشاپ ویرایش کنید و متن و یا المان های دلخواه خود را به آن بیافزایید و در صورتی که می خواهید آن را با موبایل ویرایش کنید و به طرح دلخواه خود برسید این امکان نیز برای شما با فایل PNG فراهم می باشد.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *